TL 9000 - zmodyfikowany standard ISO 9001 dla telekomunikacji. Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2001, nr 3-4
Guzikowski, Andrzej
telekomunikacja ; zarządzanie jakością ; standard TL 9000
Ogólnie zaprezentowano standard TL 9000, wyznaczający zakres, zasady i środki weryfikacyjne niezbędne do właściwego zarządzania jakością biznesu w branży telekomunikacyjnej. Standard ten, oparty na normie ISO 9001, opracowali (i pracują nad jego kolejnymi edycjami) przedstawiciele największych w świecie dostawców rozwiązań dla telekomunikacji oraz czołowych operatorów sieci telekomunikacyjnych.
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
2001, nr 3-4
artykuł
application/pdf
ISSN 1640-1549
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne
pol
Biblioteka Naukowa Instytutu Łączności
Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Styl cytowania: Chicago ISO690